Morrn morrn

I dag så har ni vell inte glömt att ställa klockan? :) sommar tid nu och solen skiner idag, underbart! Nu på morgonen blir det lite tvätt och städ för min del sedan så ska vi bort till mamma och pappa för fred ska skruva med sin amazon :P så då ska jag passa på att göra lite plugg. Och jag hoppas att jag kan sitta ute och göra det. Sen  blir det lite stall på de och ett litet powerwalk pass tro ja, för i morrn börjar allvaret. Ska bli härligt, kommer nog att börja med; backintervaller 4-6 st mellan 30-60 sek 3 ggr i veckan typ sen simmning 1 gång i veckan. Ska köra så i typ 1 månad, sen om man gör någor extra så är det bara bra. men detta ska följas strikt.
Sedan utökar jag med 2 simmpass i veckan och lägger in ett gymm pass, jag skulle vilja börja danska zumba med men vet ej vars man kan göra sånt.

Är det någon som vill haka på så är det bara att säga till :)

Svar till Mona; självklart kan vi åka till stallet så mycket ni vill :) ni kan tillochmed få åka häst och vagn :) Rida också om ni törs;)

Nej nu ska jag sätta fart med dagens planer.


Kommentarer
Postat av: Mona

Jiippie, vad roligt det kommer bli. Tack ;O)

2012-03-25 @ 08:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0