09;08

Hejsan alla glada, ja även ni andra också såklart. Nu ska jag försöka med detta igen för sjuhundrandeelva gången, men iallafall. Jennie heter jag är 22 år bor i Sundsvall med min sambo fredrik och våra två hundar. Här får ni följa min vardag som student och hur jag på 1 år ska jobba upp mig och söka in till polis den 15 mars 2013. Jag håller även på med trav som är ett av mina största intressen och jag har även en egen häst som ska börja starta nu till våren, han heter Son of Neo.  Så tycker ni inte om vardagliga inlägg och att få följa min träning till polis eller mina framgångar med min häst så  har ni nog kommit fel ;)


Kommentarer
Postat av: Mona

Men vad coolt och riktigt tufft att du ska soka in till polis hogskolan. Kram

2012-03-22 @ 23:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0